Btlakn ben 13. Haftamda ağrı ve çok yoğun olmayan kırmızı kanama ile gittim başta doktorum istersen çıkabilirsin bu kanama bir hafta kadar devam eder sonra azalır demişti. Plesenta adezyonu tamamlanmadığı yani tamamen yapışmadığı için ordaki damarlar açılıp kanıyor demişti. Ancak tam biterken yine başlıyor bazen de çok artıyor hemen serum iğne yapıyorlar iğne zaten her gün yiyorum ek olarak üç kere ağızdan Progestan. 15 haftam bitmek üzere hala kesilmedi doktorum plesenta kendini yukarı atmadıkça olacak diyor rahim ağzını kapatmıyormuş ama çok yakınmış ucuna oradaki kılcal damarlar kanıyormuş öyle söyledi. Yukarı çıkmama durumu varmış ve bunlar hep düşük tehditi dedi psikolojik olarak çok yıprandım