iremcansu35 ben 26+4teyim henüz kendim 3 adet tulum aldım, hediyeler zaten yenidoğan+ilk 6 aylık süreci tamamlamaya yetecek kadar kıyafet geçirdi elime. Bu süreçte özellikle ailede var olan ve benim bebeğiminde kısa süre kullanacağı eşyaları onlardan aldım ayıkladım, temizledim(örneğin yataş juno, biberon ısıtıcı, göğüs pompası ) bu haftaya kadar diğer alacağım şeylerin markalarını araştırdım seçtim 28 itibariyle almayı düşünüyorum. Özellikle alan hazırlığı için önceden alsam da koyacak bi yerim yoktu benim mesela, ama arkadaşım da hamile 23. Hafta da herşeyi bitirdi Buda bi seçenek ben daha çok araştırma ve kullanışlı olana yüksek para harcama taraftarıyım.