twomam bende de çok bi belirti yok, belim çok kötü ağrıdı bir kaç gün sonra geçti, ovülasyon yaptım o da koyu değildi, kimyasal geçirdiğim süreçt adetim 4 gün gecikmesine rağmen hcg 256 çıkmıştı sanki benim geç döllenme oluyor gibi, yine adet gecikmesini bekleyeceğim o yüzden