Merhaba arkadaşlar
Bazen bel, kasık ve karın ağrısı oluyor. Ertesi gün hiçbir belirti yok. Hangisi normal hangisi değil anlam veremiyorum. Eğilip kalkmama kadar dikkat ediyorum. Ama bir türlü bu kaygıyı aşamıyorum. Tecrübeli, ileri haftalarsa bulunan canım anne adayları🌸Normal mi sizce bu durum? Bu hafta 2 kez dr a gittim. Valla eşime söylemeye utanıyorum artık. ( tüp bebek ile hamdolsun hamile kaldım) şu durumuma açıklama getirebilir misiniz ? 🧡