deneri fatmayarar1 sordum iki resim attım kız olasılığı yüksek dedi sosyal medyada sorduğum iki sayfada erkek demişti bakalım hayırlısı ne çıkacak 😇
aysegulk07 ruzgar21 bakalım bana ne der ama hiç kimsenin dediğine kesin gözüyle bakamıyorum burada da çoğu tahminin yanlış çıktığını gördüm doktor diyene kadar bekliycem herşey için
ruzgar21 aysegulk07 evet bende kız olan cinsiyeti elamomy attım erkek ddi belli olmuyor yani her zaman %50 dogruluk var zaten ya kızdır ya erkek. Sen öğrenince bana haber ver mutlaka 🥲😍
ruzgar21 aysegulk07 canım @özgeliz diye bir kullanıcı var burda hesaplana ile cinsiyet tahmini yapıyor çoğu doğru çıkmış sende baktır bir istersen
fatmayarar1 deneri Benim 13 haftalık olması gerekirken 12 haftalık 1 hafta geriden geliyor daha henüz cinsiyeti bilmiyorum haftaya gittiğim de ögrenicem sanırım oda devlet söylerse
deneri fatmayarar1 evet her doktor hemen söylemiyor 12. Haftada özelde bana söylemedi 3 4 hafta sonra gel dedi o zaman bakalım