anneoluyorum1212 her doğum belden girecek diye de bişey yok karından da yaşayabilirsin ağrını belden gelen ağrı daha kolay olur diyorlar ama bilimsel bi kanısı yoktur bence. Ayaklarını sıcak tut havalarda soğudu ılık duş al güzel bi ayağını uzat dinlen eğer regli ağrıları oluyor ve artıyorsa açılmanda başlamış olabilir ama bu dinlenince geçiyorsa rahim ağrısıdır kas gerginliğidir tedirgin olma hiç doğum başlasa sana güzel bi anlatır ❤️❤️