kbraa2727 Bende 35e girdim. Bir de benim bebeğim aşağıda servikal yetmezlik var.Hareketleri canımı yakıyor sola dönersem çok ağrım oluyor. Son zamanlar zormuş derlerdi gerçekten zormuş. Erken doğmasın diye o kdr uğraştım çok şükür bu haftalara geldik. Bir kaç hafta daha dursun.