Ipek0z doimom kuzum Alâ’yı kullanması zor olabilir, büyüdüğünde zorbalığa uğrayabilir çocuklar dalga geçebilir, iş hayatında zorlanabilir yani tabi ki senin kararın ama ben olsam Doğa’yı tercih ederim 🩷🩷
Daisyy000 doimom Alâ aşırı güzel bir isim ama telaffuzu zor ,okulda vs Ala derler,Doğa daha risksiz 🤍