cansuu03 Kızlar bu 4 Ekim biri 14:21 de yaptım Diğerini gece 21:15 te o gün beraberlik oldu Ertesi gün 5 ekimde 14:30 da yaptım ikinci çizgi baya silik çıktı 5 Ekim tekrar 18:14 te yaptım tekrar silikti öğünde beraberlik oldu doğru mu olmuş ? Sonrasında neler yaşadınız nasıl belirtiler oldu? Adetim bitikten 3 gün sonra beraberlikte oldu 29-30 eylüldede ogünden beri ağrılarım var https://imgyukle.com/i/C0n2dn https://imgyukle.com/i/C0nWT8 Bunlarda 5 Ekim biri 14:30 Diğeri 18:34
dilaraakk cansuu03 1 hafta sonra bir kanama gördüm bende sizin gibi reglime 11 gün kala artımed test yaptım silik gördüm sonrasında predictor yaptım tek çizgi gördüm kan mı versem bekleyip öyle mi test yapsam kararsız bir şekilde bekliyorum
ruyakb Testlerimiz tamamen aynı ben de 4 Ekim’de öğlen 12 gbi test yaptım çok koyu çıktı ve o gece değerlendirdik 5 Ekim’de silik çıktı ama o gün degerlendiremedik ayrıca 3 Ekim’de de koyuydu o günde değerlendirmiştik sizin bat kaç acaba ? Benim 16 Ekim
ruyakb cansuu03 benim zaten takvimde yumurtlama günüm 1 Ekim görünüyordu ama iyiki ovulasyon almışım 3 gün geç yumurtluyormusum inşallah hayırlı haberler alırız 🙏
ruyakb cansuu03 birkaç gün önce bacak ağrım vardı o geçti ama inanılmaz uyku halim var sürekli uyumak istiyorum ama havalar da kapandı belki de ondandır senin var mı
cansuu03 Evet benimde var ama bende ağrıda var şimdi acile gitmeyi düşünüyorum enfeksiyon riski var mı diye. Akıntım var çünkü koyu beyaz baya