Merhaba anneler 3 yaşında bir oğlum var ve bana artık illallah ettirdi inanılmaz derecede inatçı her istediği olsun istiyor eğer yapmadıkmı kıyametler kopuyor istifar edene kadar ağlıyor hiç durmuyor bana vuruyor ellerini ısırıyor 10 haftalık hamileyim kendi çoçuğuma zor dayanıyorum artık bunun altında birşey olduğunu düşünmüyorum acaba bir doktora mı götürsem yoksa normal mi ben 3 yaş atağı olduğunu düşünmüyorum çok zor bir çocuk ama normal mi onuda bilmiyorum bana bir akıl verin ne eksiklik yapıyor olabilirim 😭😭