aysegulk07 Busraynr bende atıyorum 3 tane ultrason attım tahmini hep aynı. Haftaya belli olacak bakalım doğru mu
melikeyimmmmm Busraynr 7. Ve 12 haftanın ultrason görüntüsünü göndermiştim erkek tahmin etmişti ikisinde de doğru bildi benimkini erkek bebiş bekliyoruz😂
Zeynepefem Busraynr sallıyor bence bana birkaç kere kiz dedi sonra bi kere şaşırıp erkek dedi sonra ayni görüntüyü tekrar attığımda kiz dedi 😁 baya baya sallıyor bence
juli_naz Busraynr ama şu ilgimi çekmişti anne ve baba ismi yazınca bebeğinize en yakışan isim de bizim istediğimiz ismi yazmıştı… dedik bu bizi dinliyor 😁
_Tazeanne Tutmuyor ilk çocuğumun ultrasonunu attım kız dedi ama erkek ikinciyi attım kız dedi öğrenmedim daha
Zeynepefem Busraynr o kadar bilmeyecekte ne kadar bilecek ki? Onun kadar bende sallarım daha cok tutar hahha 😁