zuleyhaserdar Yazmelegi_ evet kaç test yaptım negatif çıktı dedim yok böyle olmayacak 5 gün geçmiş kan testi net söyler yaptırdım çıktı
zuleyhaserdar Cimcime30 yoktu hiç sadece emrirken arada midem bulanır gibi oluyordu oda bazen başka bertim oğlumdaki gibi hemen yoruluyordum tirioidim vardı ondan acaba bundadamı olacak tirioit
Cimcime30 zuleyhaserdar Senın ıcın dıyorum tiroıt olmaz ınsallah dedım ya bende olmaz ınsallah dedım yoksa ben ıstıyorum hamıelık
myangelson zuleyhaserdar gözünüz aydın beta zaten normalde önce kana sonra idrara karışır. demek ki geç döllenme gibi bir durum oldu büyük ihtimalle, çok yeni bir gebelikse o yüzden testlerde çıkmamış olma ihtimali yüksek. Betaniz kaç çıkmıştı?
nisamahmutpolat Meraba arkadaşlar ben yeniyim burada benim 3 tane çocugum var en küçügü 1 buçuk yaşında ve bundan 1 hafta önce doktora gittim 4 aylık hamile olduğumu ögrendim şoktan çıkamadım resmen hiç belirti hiç birşey yaşamadım hemde 🙈🙈🙈🙈
Minamom_ nisamahmutpolat kız 4 aylık hamileliği nasıl anlamadın🤣 erken öğrenmişsin canım doğuma ne kalmış şurda😂 bende şok oldum şuanda