Ben bugün diyarbakır dicle memoriale gittim mehmet obuttu doktorum emin olamadım herşeye baktı ama ağızından zorla laf alıyorsun gibiydi olumsuzluklarıda direk söylüyor yani üslup şekli daha iyi olabilirdi,bazı doktorlar detaylıda şimdi eline şimdi kafasına geçtim vs bilgi veriyor bu kendi kendine baktı bilgi vermedi bakarken