Merhaba
Az once hastaneden döndüm kanama olduğu icin gittik bebegin kalp atisi yoktu neredeyse 10 gun önceki hali ile ölçümü yapıldı muhtemelen o zaman kalbi durmus dedi dr.
Yine de röntgen çektir yarin dedi prosedür gereği sanırım sonrası kürtaj
Medipol pendikte kürtaj olan var mi ? Ayse ugur işleyen diye bir dr nobetciymis kendisini hic bilmiyorum bilen var mi nasıldır?
Kürtaj işlemi nasil simdi nolcak hic bilmiyorum, sok olup döndük acilden..