pembeayakkabilikiz _Birmelekannesii_ ay gözün aydın ☺️bende 17 de ogrenecegım bir kızım var bırde oğlum olsun ısterım çevremde hamıle olan herkes erkek beklıyor benımki ne olacak acaba Salı günü ogrenecegım ☺️☺️
asey232_ _Birmelekannesii_ gözünüz aydıncanım Rabbim analı babalı büyütsün bu sene galiba erkek senesi bende 15 haftalıgım ayın 20de kontrolüm var inşş benimde erkektir çok istiyorım 3 kızdan sonra ☺
_Birmelekannesii_ pembeayakkabilikiz benimde bir kızım var simdi de oğlum oluyor cevremdekıler erkek dedikce ben kız dedim 😂😂 ruyalarimda kız görüyordum hep
pembeayakkabilikiz _Birmelekannesii_ ay aslında bende sanki kız olacakmış gbı hıssedıyorum 😃 ama kızımdaki hamılelıgım daha farklıydı bunda daha farklı göbek yapım bıle farklı ona gorede belkı erkektır dıyorum bakalım ne olacak ☺️
_Birmelekannesii_ pembeayakkabilikiz çin takvimine baktın mı 😂😂 bnde inanmıyordum ama kızımda kız oglumda oglan olarak gosterdi
Zehraumut _Birmelekannesii_ ilk bebekmi hayırlı olsun kuzum bende o haftalara ışınlanmak istiyorum ya benim 3. 2 oğlum var şimdiden hazırla kendini oğlan çocuğuna karşı mental sağlam kalmıyo 😀😀
Zehraumut Yazmelegi_ Napim ilk zamanlar kusmalar oluyordu şimdide ağzımda leş gibi acı bir tat var ya hiç geçmiyor çok kötü