nilinannesiii gklp_2025 bence iyi canım zaten son haftalar çok kilo alıyorlar 3500 le doğurursun tahminim cinsiyeti nedir?
Laviniiaa gklp_2025 Bence önde gidiyor biraz doktor bi şey demedi mi? 37de 3000gr falan normal kabul ediliyor. Ben de 34te gittim 3047 gr 47 cm çıktı doktor 37 haft uyumlu dedi ordan biliyorum. Maşallah tüm bebeklere 🩵
nilinannesiii gklp_2025 bende iyi geldi kilosu bana canım🙏🏻 bende normalde haftaya kontrolüm ama aşırı akıntı kaşıntı için 34+4 üm bugün gittim 2500-2600 arası dedi senin kaçtı o zamanlar