FatmaZehra06 aşılama olmuştu oda, tutmadı devlette tüp bebek ilaçlarını uyguna aldım ya özelde ilaç parası vermicem diye özele geçtim canım devlette memnun kalmadım çünkü. Özeldeki doktor bu ay bekleyelim diğerlerine göre boyutu büyük yumurtalar var onlarda bu ay, adetle atılsın aralıkta başlayalım dedi. Aralıkta başlıcaz iki ay dinlenme olcakmış şubat gibi de transfer inşallah