Merhaba herkese. 14 haftalık hamileyim, başım ağrıyor, başım dönüyor. Kan testleri yaptırdım, her şey normal çıkmıştı. TSh normal çıktı. Açlık, tokluk, kan şekerim normal çıktı. D vitamini, B12 kullanıyorum ama başım dönüyor. Başım ağrıyor, sürekli halsiz ve yorgunum. Siz de böyle misiniz?