1melekannesi3858 850 değer kese gördüm başına gelen var mı doktor sağlıksız gebelik olduğunu söyledi dış gebelik de olabilir bazen yalancı kese olabiliyor dedi ilk betam 01.10.2025. 240 03.10.2025 486 10.10.2025 850 Bu şekilde artış da  Buda kesem
Cinarsaitinannesi 1melekannesi3858 ilk iki beta güzel ama sonuncu aceba bir yanlış ölçüm falan mı oldu diye düşünüyorum
Bebekkuzu 1melekannesi3858 ben yaşadım çok artış olmamıstı max 990 olmuştu böyle minik kese vardı. Kendiligimden düsürdüm
1melekannesi3858 Bebekkuzu inşallah bende kendiligimden dusururum kürtaja gerek kalmaz çünkü 3 olacak eğer ki olursa kürtaj iki kürtajım var
Bebekkuzu 1melekannesi3858 düşer bu kendiliğinden pıhtı gibi bir şey benim 1 gün bile sürmedi 2 kerede düştü
Bebekkuzu 1melekannesi3858 bende de doktor dış gebelikten şüphelenmişti ama şükür çıkmadı kurtuldum .
1melekannesi3858 Bebekkuzu inşallah leke var ama arada oluyor devamı gelmiyo gelse dediğin gibi düşecek ama devamı gelmiyo
seher_edz Bebekkuzu düştügünü nasıl anlıyorsun benimde pıhtılı kanamam var 6 haftalık haftam da inşallah benimde kürtaja gerek kalmaz
Bebekkuzu 1melekannesi3858 insallah bir anda sökülür benim leke gelmişti ertesi gün söküldü. Ama benim 7. Haftada düştü o zamana kadar öyle beklemişim ilerleyecek sanmıştım
Bebekkuzu 1melekannesi3858 canım dıs gebelik olduğunu sanmıyorum. Bence boş pıhtı gibi kese var ilerlememiş düşecek maalesef
1melekannesi3858 Bebekkuzu hayırlısı böyleymiş yapacak bişey yok şükürler olsun evladım var bitane Rabbim ona uzun ömürler versin
Bebekkuzu 1melekannesi3858 yani kötü bir şey ama en azından bir an önce sonlansın kürtaja gerek kalmasın
Bebekkuzu 1melekannesi3858 bide ben ayağıma sucak su torbası falan koymustım rahatça sökülsün diye. Sağlıksız olduğuna emin olursan dene