ssuozkan Merhabalar, eşimle dövüşüyoruzz 🤣 Bir kızımız olacak ben Yaz ismini o Mimoza ismini istiyor. Sizin oylamanızı merakla takip edicezz. 🥰
Seymatrkay ssuozkan bence… Başka çiçek ismi bulun. Mimoza bilemedim. Yaza gelince Yaz kış diye dalga geçilebilir.
Leilani ssuozkan eğer çiçeklerden devam etmek isterseniz Manolya, Nilüfer, Yasemin, Lale bunlar da çok hoş. Mimoza pek beğenemedim ama kötü değil. Yaz güzel ama fazla mı kısa yanına bir isim daha ister gibi duruyor
Kbr-cnbrc ssuozkan mimoza seslenirken bi farklı çıkıyor sanki canım beğenemedim yaz ismi fena değil fakat cok kısa dalga geçilebilcek bir isim gibi de 😍
Dinolisoo Mimoza bence isim olarak hiç uymuyor ya. Çiçek ismi istiyorsanız farklı çiçek isimleri seçin bence. Seslenildiğinde kulağa da hoş gelmiyor bilemedim.
uykusuzann3 ssuozkan bence mimoza garip tuhaf geliyor kulağa yaz da anlamsız geldi kusura bakmayın anlamı olan daha hoş bir isim koyardım ben gönlünüze göre olsun 🦋
ssuozkan Teşekkür ederiz teyzelerii 🫠 Mimoza çiçeğim diye sevecekmiş şarkısıyla kendisi bir trabzonlu ondan bu ısrar ama son karar benim tabiki 🤣
Havin49_ ssuozkan bana pek ikiside hoş gelmedi çiçek adı koymak istiyorsan Melisa olabilir sağlıkla doğup büyüsün inşallah
Merve_3300 ssuozkan beni düşünme kendi çocuğunu düşün, akran zorbalığını insanlarin hitap ederken zorlanacağı anlam veremeyeceği isimler seçmeyin bence
nehirssk Merhaba, bence Mimoza çok güzel bir isim, herkesin fikri kendine kötü yorum yapanların isimlerini merak ediyorum açıkçası. Sağlıklı olur İnşAllah🙏🙏