Miraclem Merhabalar zorunlu kürtaj geçirmiştim. Kurtajdan sonra kalp şeklinde rahmin var demişti doktor. O anki ruh halimle soramadım . Kalp şeklinde rahim nasil oluyor bir dezavantaji var mi merak ettim endişelendim
dunyamveben2 Miraclem bana da kalp şeklinde dedi geçen hafta doktor ayrıca çift rahim dedi bu hafta perinatoloji doktoruna gidicem ayrıca bişey dedi mi doktorunuz ve özel değilse neden kürtaj oldunuz
Miraclem dunyamveben2 hayir ayrıca bir sey demedi zaten ben de duygusal olarak kötü durumdaydim o an soramadim düşük yaptim ondan olmuştum