Kızlar 36 haftalık hamileyim şuan sat’a göre 37+6 fakat başından beri 5 gün falan geride haftam geç döllenme denilmişti. Karın çevresi de başından beri 1,2 hafta gerildi başıda 37+5′e uyumlu haftasından büyük benim için başı değil de karın çevresi önemliydi doktorlar için de öyle 1,2 hafta pek önemsenmedi küçük bebek dendi 2 hafta önce gittiğimde 2900 kilosu dendi karın çevresine bişey denmedi fakat dün gittiğimde 3 hafta geri olduğunu öğrendim kilosu ise 2400 çok şaşırdım doktorda aynı şekilde ve perinatolojiye gönderdi muayene edildim başı çok aşağıda dendi her an doğum başlatabilirim gibisinden konuştu yatış yapıcam diye karnı geride kalmış falan konuştu doktor daha sonra muayeneden çıktım geç döllenme olabilir dedi normal dedi çokta küçük değilmiş dedi kafam iyice karıştı ne yapmalıyım sizce ve kendi karnım da çok küçük bundan mı gelişemiyor diyorum kendimce