Ben sürekli altıma kaçırıcam diye çok korkmuştum arkadaşlarla bir yere oturmaya gidiyoruz altıma kaçırıp eşime mesaj atıyodum eve geçelim diye rezaletti 😂 ama geçiyor hatta hamileliğimin son haftalarına doğru geçti benim şimdi de normal doğum yapalı 6 gün oldu çok sıkışırsam kaçırıyorum ama tabi çok yeni bu da geçecek benimde ilk gebelikte olmamıştı böyle şikayetler ikincide oldu