Can_sel12 Kızlar bugün 12+6 cinsiyeti doktor gördü bir kağıda yazdı pazar günü küçük bir kutlama ile öğreneceğiz sizden de tahmin almak istiyorum 
azra01 Can_sel12 bence biraz daha bekleyin yanılma payı olabiliyor ben bidahaki kontrole kadar bekleyin derim
Can_sel12 azra01 evet bende öyle düşünüyorum doktor çok bariz beli dedi biz sormazız hatta doktorum dedi cinsiyeti merak etmiyormusun diye