Kızlar famera + oviteella ile hamile kaldım. İlk 3 muayenem alttan olduğu için doktor sol tarafımda geçen 2 cm mi ml mi küçük sanırsam çikolata kistin var dedi. Benim daha önce kistim falan yoktu eminim düzenli kontrollere gidiyorum çünkü.. Fameranında böyle bir kist yaptığını duymuştum. Şimdi sorum şu hamilelikte bu sorun olur mu? :( Ve kendi kendine gider mi napcam? Stres oldum bebek sağda kist solda..