Annee41 merhaba değerleriniz kaçtı ve ne kadar sürdü düşmesi. Ben ilk iğneyi oldum hiç kanama vs olmadı ikinci iğneyi oldum bir gün sonra çok fazla sancım oldu kanama da başladı. Bugün 3.günüm gaz sancısı gibi karnımın her yerinde sancı var bazen adet sancısı gibi de oluyor tam anlamlandırmak yorum. Kanama var o da fazla değil ama ped değiştiriyorum.