Benim de ilk doğumum olacak canım bende çok korkuyorum. Ama kesinlikle komple bayiltilarak doğum yapmak istemiyorum. O anı yaşamak istiyorum. Bebeğimin sesini duymak istiyorum. Ki O sesini duyunca çektiğin acıları unutuyorsun diyor herkes. İlerde pişman olmamak için genel anestezi istemiyorum 😊 9 ay taşıyoruz, hissediyoruz, tekmeleri güçlendikçe mutlu olabiliyorsam o anı yaşamaliyim. Rabbim bize böyle bi mucize sunmuş bizlerı buna layık görmüş böyle düşünüyorum. Bunları düşünerek belki birazda olsa yenebilirsin umarım 😊