Yucci Kızlar ablam 34 hafta hamile kasıklarında üç gündür akşam aynı saatlerde regli ağrısı giriyor yaşayan var mı
Annee41 Yucci 37+2 hala o ağrılar ve üstüne rahim batmasıda eklendi🫣 Korkma canım doktorun sıkıntı yok dediği sürece bazı hamileler daha hassas olduğundan acıyı sancıyı biraz daha net hissediyorlar
Bnenebiy53 Yucci bendede durum aynı ben gittim açılma yokmuş sancı da doğum sancısı değilmiş rahat ol
Bada Yucci kendim için konuşayım doktor bir risk görmedi nst’ye de girdim iki kere hiçbir problem yok😅
Edrts Bende aynı durumdaydım bu sabah nst ye girdim sancı çıkmadı. Bu dönemde yalancı kasılmalar olabilirmiş dedi doktorum