32 haftayiz birkaç gündür sağ tarafımda agri oluyordu. Kontrolüm vardi bugün doktor sağ bobrekte büyüme olmaya başladığını söyledi. Hiç o tarafa yatma bebek sağa baskı yapmasın sola yat dedi. Bide cok şiddetli ağrı olursa katater takılır dedi. Hamilelikte bazen böbrekte boyle sikinti olabiliyormuş yaşayan varmi