Pnr_KMRC1 Kızlar fırında tavuk kaldı ertesi gün yenir mi çocugumada yedirmeyi düşünüyorum ama yenir mi yenmez mi bilemedim
SuEr_Tu1512 Pnr_KMRC1 Bende dün akşam yapmıştım, bugüne biraz kaldı yanına ek yemek yaptım ama o da bişey olmadıysa yemeyi düşünüyorum 🤷♀️
SuEr_Tu1512 Pnr_KMRC1 Yoo ısıtıyorum. Önceden de öyle yapmıştım, hiç sorun yaşamadım çok şükür. Siz nasıl yapcaksınızzz
perapellla Pnr_KMRC1 ya ben de son çıkan haberlerden sonra tereddüt ediyorum kalan tavuğu yemeye, ama bir uzman en az 70 derece ısıtlırsa bi sıkıntı olmaz demişti tavuk için
ipekmom_ Pnr_KMRC1 ben kaldığında dolaba doyup ertesi gün ısıtıp yiyorum henüz bi sorun yaşamadım, bazen soğutup dondurucuya koyuyorum daha sonra çıkarıp çözdürüyorum o şekildede bi problem yaşamadım. Dolapta oldukça bi sorun olmaz diye düşünüyorum
Mrsz Yenir canım buzdolabına koyduysan rahatlıkla ye .Her gün de yeni yemek yapılmıyor yani ben yemeklerimi genelde 2 günlük yaparım balık vs değilse.
isimsiz12 Pnr_KMRC1 yenir aslında ama bizde dğnde kalınan yemek pek yenmez oldugunca az yapmaya calısırım aslında ama illaki ister istemez artıyor bi kapaklı kaba boşaltıp soguyunca dolaba koy sonrasında mikrodalgaya at biraz ısınsın yenir aslında bozulmadıktan sonra kuru gelirse az sıcak su ekler oyle ısıtırsın