Sudedemirer İlk oğlum 34+5te doğdu. Ben 35+4 sanıyordum ama 1 hafta daha erkenmiş, dün doğum kâğıdına bakınca öğrendim 🤦♀️ Şuanda yine erkeğe hamileyim ve çok şükür 36+3ü gördük, eğer zamanını beklerse 38de doğum inşallah, ama her an da doğabilir. Hayırlısı 🤲