fatmanurgenc oslemoslem canım herhangi bir belirtin var mı ve testin markası ne çizgi gözüküyor ama kaç dk da çıktı
oslemoslem fatmanurgenc evet belirtilerim aşırır bel ağrısı göğüs hassasiyeti kasık ağrısı var 1 20 saniye kadar sonra çıktı
fatmanurgenc oslemoslem tertemiz beklemeden git kan ver inşallah güzel sonuçlar alırsın sağlıkla kavuşmayı nasip etsin Allah ❤️
GencbirAnne_1 oslemoslem var gözüküyor canım bide belirtilerde var. Kan ver bi sağlıkocağına netleşsin en kesin sonuç o 🥰
oslemoslem Hepinize çok teşekkür ne derim, 2 yıl önce kimyasal gebelik gecırdım psikolkık olarak çok zor toparlandım.. Rabbimin izniyle ile inşallah bu sefer saglıklı olur