Kızlar geçen ay menenjit aşılarını yaptırdım ama bebeğimin bacakları çok kanadı hemşire doğru düzgün bastırmadı hiçte yaşamadım bu durumu bu gün 6. Ay aşısına gittim sağlıkocağında ki ebe o kadar kanamaması lazım bastırırız biraz geçer dedi kafama çok takıldı karşı da yaptırıyorum aşıyı eve geldiğimde yani hala hafif hafif kanıyordu bu aşı tutmuş mudur dünyanın parasını veriyoruz bir de boşa mı yaptırdım boşuna mı bebeğimin vücuduna işlem yaptırdım o kadar ağlaması boşuna mı oldu aşırı bir ateş de olmamıştı yine çıktı ateşi 38,5 ama o zaman 39 ları görmemiştim halsizlik iştahsızlık vs yine olmuştu bilenler bilir menenjit aşılarında zaten ateş tam çıkmadan ateş düşürücü veriliyor ilk doz da ateşi çok yükselmişti ikinci de niye öyle oldu anlam veremedim