Dün aksam sancım var dıye hastaneye gittim ama nst cıhazında hıc sancı cıkmadı.. Ama cok fazla bel agrım ve kasıklarımda agrı vardı. Doktorum bolur nolmaz dedı cıger gelıstırıcı yapalım.. neysr dun 2 doz yapıldı.. Bugun yıne nst ıcın cagırmıstı doktorum gıttım. Bu sefer baya enerjık hıc agrım olmadan gittim ve nst cıhazında sancım cıktı yanı bana gore sancı 30-70 arasındaydı hep. Ama ben gayet iyiyim bugun. Doktorumda dedı tamam sıkıntı yok dedım dun aksam cıkması gerekıyordu bu sancının 😂 neyse bugunde cıger gelıstırıcı yapıldı 2 doz daha.. boyle bırsey yasayıp yakın zamanda dogum yapan varmı? Bel agrım hala daha devam edıyor ama baska bırsey yok suanlık.. 35+4 haftalıgım..