Kızlar bugün 38 hafta oldum. Doktorum 38+5 e gün verdi. Sağlık sorunu nedeniyle sezeryan olacağım ama bir haftadır sancılarım başladı çocuk normal pozisyonda. Dün de nst de yarım saat de 4 kere 100 çıktı sancım açılmam yok kanala da girmemiş bebek ama sancılarım şiddetlenmeye başlıyo gün geçtikçe. 5 gün daha bekler mi acaba bebiş ya da aniden gelir mi stres içindeyim bu durumu yaşayan var mı acaba