cdss Avent in yenidoğan için olanından aldım ama çok yavaş akışlı olduğunu duymuştum ve 6 aya kadar kullanılabildiğini okudum , sizce yedek olarak normal bir biberon daha almalı mıyım tecrübeli annelerim tavsiyeleriniz nelerdir 😊
ikimelekannesi___ cdss eğer mama ile besliyorsanız alın ama emzirme artı mama ise 6 aydan önce almayın emziriyorsan zaten giç gerek yok daha hamileysen bir tane avent küçük cam olanlardan al ne olur ne olmaz diye her iki senaryoyu yaşayan biri olarak ben böyle yaptım
Denizj cdss öneririm bebeğim 35 günlük 3 biberon kullanıyorum sağım yapınca yarısını dolaba kaldırıyorum bazen mama takviyesi yapıyorum ekstra ihtiyaç oluyo 2 tane olsun ne olur ne olmaz.