TAkilicci tabiki fisshler bütçene uyarsa bende iki üç aya kadar korkuyordum düdüklü kullanmaya çeyizimde bekliyordu öyle ilk kullanımımı annemle görüntülü arayarak yaptım ondan sonra da cesaret geldi kendim kullanabiliyorum artık biz altı ve 3,5 litre olarak ikili almıştık ikisi de çok iyi iş görüyor