Canım beniiim hiç korkma içinden hep iyi şeyler geçir. Ben anksiyete bozukluğu yaşıyorum. Şu an 32. haftamızdayız ilk gebeliğim. Her ağrıda sancıda acaba bir şey mi oldu iyi mi diye düşünüyorum annelik böyle bir şey düşünmeden edemiyosun haklısın o yüzden. Ama nasıl doğacağını, doğuma giderken neler hissedeceğini düşün, onu kucağında hayal et, içini de ferah tutmaya çalış. Manevi yönden korkularını azaltacak şeyler yap. Belli tesbihatlar var onları yap günlük, anneye ve bebeğe iyi gelen sureler var dualar var bunlarla meşgul et kendini. Hem zaman çok hızlı geçer hem de yavrularımız bize Allah’ın emaneti, bizi evlat sahibi yaptığı için Allah’a şükrümüzü göstermeyelim mi? 🤗