4273737373773 Kızlar kızım bugün dil bağı alındı ilk etapda iyiydik sanırım uyuşma geçti beş dakka durmuyor beni emmiyor biberon emmiyor zorla 20 cc kaşıkla içirdim birde mor calpol içirdim çaresizim. 4 buçuk aylığız ne önerirsiniz