Esra995 Arkadaşlar devlette takipliyim özelde sezaryen istiyorum kaçıncı haftadan itibaren gidip doğum için konuşmalıyım özel hastaneyle 35+3 üm hafta içi devlette nst’m var 36+3 olcam o günden snra gitsem özel kabul eder mi?
ipek63yldz_ Esra995 Normaldede özel takipliydim hastane degişikligi yaptım 34-35 haftamda gidip sordum doktor kabul edermi diye paranı verdikten sonra 1 kez muayene olun yeterli dediler bana yani ❤️🤗
S-nur1 Bence ederler ideal hafta zaten o aralarda tarih verebilirler bende Salı 36 olacağım gidicem bakalım verecekler mi
ipek63yldz_ Esra995 Hani şöyle diyeyim özel paralı oldugu için paranı verdikten sonra sıkıntı yok tek sorunu muayene olmadıgın doktorsa direk dogum için gidersen o an hangi doktor varsa o girer ameliyatına ❤️🤗
Esra995 ipek63yldz_ 36 da gitmeyi planlıyorum 3 günümüz kaldı 36 ya inşallah problem yapmazlar son 2 muayene olmanız lazım dediler bana
Mirhanaslan Ben 3.bebegimde ilk defa özele muayene ye gittim ertesi sabah sezeryan oldum 😀 hep devlete gtmistim yani muayene oldugum gün 38+2 falan dim
Esra995 Mirhanaslan süper hayırlı olsun 💙 peki evde suyumuz geldi hemen acil bir şekilde gitsem isteğe bağlı sezaryena alırlar mi