Elifffcik67 Dilarataskent Hnfvndk açıldıktan sonra 6ayda bitmeli yalnız kutu🙄 paketin üstünde kullanım ömrü açıldıktan sonra iki ay🙄 ikinci elin tarihi geçmiş olabilir 🙄
Hnfvndk Dilarataskent [url=https://hizliresim.com/k9Ry59][img]https://i.hizliresim.com/k9Ry59.jpg[/img][/url] bu krem dimi canım
Dilarataskent Hnfvndk aynen canım bu koruma bantlı bulduysan kaçırma pazarlık yap mecbur elinde kalmasın diye veriyolar 😅
Nerm7n Hnfvndk sabah duştan sonra sürüyorum. İyice yediriyorum. Biraz çıplak uzanıyorum ya da ince giysi giyince rahatsız etmiyor.
Efuli53 Hnfvndk bn saf zeytinyağı kullanıyorum arada bi karnım çok gerginleşince dogumuma 20gün var dha hiç çatlağım yok👯♀️
Efuli53 Hnfvndk yoo kremden bi farkı yok ben bi zeytin yagı sürüyorum 3gün nemli kalıyor karnım yumusacık oluyor. Sıvıyağ olmayacak 😂🤣 Saf zeytin yağı.
mimaranne Hnfvndk en iyisi lierac bende kullanıyorum ve doğumuma 70 gün kaldı çok şükür tek çatlağım bile olmadı 30 haftalık gebe olmama rağmen.Ben de dermoeczanemden alıyorum baya araştırdık en uygun orası
ayseguloks mimaranne ne zamandan beri kullanmaya başladın canım , ben yeni gebeyim her ihtimale karşı kullansam sorun olur mu acaba
mimaranne Hnfvndk https://www.dermoeczanem.com/lierac-phytolastil-jel-catlak-karsiti-bakim-400-ml inşAllah başarabilmişimdir😂
Hnfvndk Efuli53 hıı hergun degıl. Ben hergum surcegımı düşğnüyorum. Var zeytınyagım annem kıtlık varcasına almış getırmıstı 😁
Tugbakaya Hnfvndk onu kullanıp çatlakları olanlar çok duydum ben birsürü şey kullanıyorum ama en etkilisi hep söylüyorum bence katı Hindistan cevizi yağı
Hnfvndk Tugbakaya 😣 ayy ınsallah işe yaradı dıyen kısımda olurum. Ben onuda alayım yeterkı catlamasın. Yarın catlamıcam dye servet harcıcam sanırm
edashh BilgeByk hamileler kullanıyomu bi yan etkisi varmı benimde bi kaç tane kalçamda oldu kullanabilirmiyim
mimaranne ayseguloks ben geç başladım 20. Haftada başladım😍ama ondan önce sürekli normal vücut nemlendiricisi kullanıyordum