yase7 11+6 da cinsiyetin hemen belli olması normal mi bir kaç kere baktı erkek dedi sonra kıza olur mu böyle bir durum yaşayan var mı
hizlivecocuku yase7 13+3 ken erkek dedi 14+5 de kız 16+2 de kesin kız dediler üçü de farklı doktordu sıralama bu şekilde oldu ama