enasill Kızlar 8hafta 5 gunluk gebeyim ve doktor kontrolünde kese altında Bi kanama var ama çok küçük korkulcak birsey yok dedi yerleesme kanaması olabilir dedi
Papatyaaam1 enasill bende de vardı kese dışında kanama alanı 3 ay progesteron kullandım gectı ama bana da sordu yerleşme kanaman oldu mu dedı olmadı dedım büyük ıhtımal o toplanmış olabılır orda dedı gelırse korkma kan ama doktora gel yıne de dedı
enasill Papatyaaam1 ay canim içimi rahatlattn ben zaten tüp bebek ile gebeyim zaten progestran zaten kullanıyorum bendede yerleşme kanaması olmamisti
Papatyaaam1 enasill herkeste yerleşme kanaması olmazmış zaten progesteron karın kaslarının gevsemesını engelleyerek bebegın tutunmasını sağlıyor
Kbrcanse Endişelenme . Bende 6 haftalıkken kanama alanı oluşmuştu. Progestan kullandım iğne ve fitil olarak. On gün rapor verdi evde dinlendim geçmişti.