Merhaba arkadaşlar. Sabahtandır akıntım var normalde de hep akintim var ama bu sefer sürekli şeffaf akıntı gelio affınıza sığınarak yazıyorum lütfen kusura bakmayın bide İshal olmuşum mide bulantısı falan var hicbirsey yemek istemiyorum. Doğum belirtisi dir falan diyor googlede ama bilemedim . Salı gün kontrole gitmiştim doktor çatı muanesi yapmıştı 1 cm açıklık olduğunu söylemişti ilk doğumdan kalma . Bu 2. Gebeliğim .