happymomfiliz doktor yapmak isterse hiç korkmadan yaptırın bence , 17. Haftada ben ağrı şikayeti ile gittim 28 mm ölçtü progestan verdi hep yatıcaksın yemek yemeğe ve lavobaya izin var sadece dedi , şuan 19 u bitiriyorum çok şükür toparladı kendini ama bana deseler ben de yaptırırm yani, doğuma kadar yatıcaz böyle çaresi yok