dilaradoyan rumisss kumaşı çabuk kırışan bir kumaştır büyük ihtimalle. Yani ütüleme harici bir seçenek gelmiyor aklıma dikey ütü alırsanız pratik olur
Kelebekkkk34 rumisss kaç devirde sıkıyorsun canım yıkadığın zaman sıkma devrini düşür ben 1000 devirden 600e falan düşürüyorum
Nisanmomy rumisss benim makine perdeleri 400 devirde sıkıyor ben annemle iken asıyorum ve hiçbir sorun yaşamıyorum. Ya perdenin kumaşı karışmaya müsait ya da yüksek devirli sıkıyor ya da yıkıyor olabilirsiniz
myangelson rumisss kumaş farkından olabilir. Makinenin sıkma devri yüksekse ondan da olur. Ben 600 devirde kullanıyorum perde programı bu şekilde. Ayrıca makine bitirir bitirmez ıslak şekilde asariz biz hiç kırısmaz
rumisss dilaradoyan galiba en son dikey ütü alcam ya da perdeleri degiscem perdelerde çok pahalı hoff yeaa
rumisss Nisanmomy çıkar çıkmaz diye eşime astiriyorum ama nafile perde programında yikiyorum ben 40 derece 800 devir
rumisss myangelson bencede perdenin kumaşından çünkü elimle buruşturuyorum o bile iz yapiyor yüksek derecede yikamiyorum perde programında 40 derce 800 devirde yıkıyor
hizlivecocuku rumisss sıkma devrini düşür ve ıslakken asıp iyice aç perdeyi böyle yapıp kırışan perdem olmadı ama saten perdeler güneşlikler hemen kırışıyor onlara çare sadece ütü
sananegerekvar rumisss yıkayıp nemli aşınca kuruyana kadar düzeliyor bide yukske derece yikanmamasi lazim
rumisss sananegerekvar perde programında yikiyorum 40 derce 800 devir yüksek değil perdenin kumaşı sıkıntılı bence
hizlivecocuku rumisss tüllerimi zamanında kırışmayan model diye almıştım hiç üzmediler beni sağolsunlar 😅
petronix rumisss 800 devir cok fazla ondan kırışıyor benim perde ayarım 30 derece 400 devir hiç kırışma olmuyo çıktığı gibi de asıyorum
Aysecan0335 Benim sadece 1 takım tül perdem öyle sade olsn diye gitmişim kırışanını seçmişim her seferinde söveee söve ütülüyorum canım 😀
rumisss petronix bende en düşük 30 derece 600 devir var daha düşük yok onda deniyeyim kirisanlari bu şekilde yine yikasam düzelir mi