Kızlar yumurta büyütmek için kullanıyorum tüp bebek için değil. 3 gün günde 75 IU kullandım. Bugün doktorum dozu yükseltti 150ye çıkardı. Ama sabah akşam 75 şekilde vurul dedi. Siz nasıl kullandınız hepsini bi kerede mi yoksa benim gibi sabah akşam mı ? Bide yumurtalarınız kaçıncı gün gelişti kaç mm oldu yazar mısınız