huvuuuuff aşkım korkma mecburen olmamız gerekiyor ya işlem toplasan 10 dk anca sürüyor evet ama tabi acıyor hiç acı yok demek kesinlikle doğru değil. Mesela bazıları bayılmamış ama benim acı eşiğim çok çok düşük kaş bıyık aldırırken bile gözlerimden yaşlar akar çok canım yanar. Kişiye göre de değişiyor maalesef.
Rabbim çektiğimiz acıları görsün bize hayırlı ve sağlıklı bir evlat nasip etsin demek doğrusu :) ben öyle dedim artık dayanmak zorunda kaldım ne yapayım..