Dilarataskent bn 13 haftalıkken doktorum %90 kız demişti erkeklerde %100 kızlar %90 ihtimal veriyoruz demişti doktorum doçentti ve renkli bakmıştı ve bnde tatlı yiyebiliyordum ekşiyi geri çıkarıyordum şimdide ekşi midemi biraz kötüleştiriyor ama tatlıdan yana dıkıntı yok çok yiyorum tatlıyı