Sat 9 Eylül bütün döngülerin düzenli Hsg çektirdim hormonlerime kan değerlerime baktırdım her şeyim normal eşimin de normal bir senedir korunmasız ilişkiye rağmen gebe kalamammıştım. Beklenen adetini 9 Eylül’de fakat yumurtlamayı 28 Eylül’de gördüm bugün de 10 Ekim test yaptım negatif fikri olan yardımcı olabilir mi🥹🥺